Trendy na sociálních sítích v roce 2021
V minulém roce prudce stoupnul náš čas strávený na sociálních sítích. Častěji se přihlašujeme a zůstáváme delší dobu. Otázka tedy zní: Co znamená zvýšený zájem o sociální sítě pro vaše butiky či e-shopy v roce 2021?
Zkuste být o krok napřed a aplikujte nové trendy do svého byznysu s oblečením.
#1 Reels jsou [ rýl ]
Instagram vždy upřednostňuje uživatele, kteří využívají jeho nejnovější funkce. Novinkou v roce 2020, jejíž hvězda stále stoupá je Reel. Jedná se o sestřih krátkých videí. V oblasti módy můžete nejčastěji vidět převlékací Reels, ale také stylingové tipy a hacky, které najdete také na našem proflu @rinscimento_czsk
#2 Clubhouse
POUZE PRO ZVANÉ…Psst!
V těchto dnech se o ní mluví snad na všech frontách. Jedná se o chatovací platformu. Můžete vstoupit do jakékoliv místnosti nějak tématicky zaměřené nebo vytvořit vlastní a tam v reálném čase vysílat a komunikovat s ostatními lidmi.
Najdete zde témata jako je byznys, marketing, sociální média, kryproměny, móda, krása,…
#3 Proč Pinterest
Je to taková vaše virtuální nástěnka. Vraťte se do dětských let, kdy jste si vystříhávali z časopisu oblíbené zpěváky a dávali je na nástěnku. Takto tohle je mnohem lepší. Není snadnější způsob než si ukládat inspirativní věci a organizovat je do svých nástěnek.
Pro majitele butiků přepněte na byznys profil a můžete tak využívat tuto platformu pro prodej vaše oblečení a doplňků.